روز ۳۴۰ طوفان الاقصی/ صهیونیست‌ها باز هم در غزه حمام خون به راه انداختند-راهبرد معاصر

روز ۳۴۰ طوفان الاقصی/ صهیونیست‌ها باز هم در غزه حمام خون به راه انداختند

ثبت جنایت خونین دیگر در کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و هدف قرار گرفتن اشغالگران در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۸۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه نشان داد که تل آویو به دنبال نابودی تمام ساکنان این باریکه و غیرقابل سکونت کردن آن بعد از پایان یافتن جنگ است.

 

بیش از ۱۰۰ شهید و زخمی در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی / حفره‌های برجای مانده بی سابقه است

گزارش‌های رسانه‌ای از برجای ماندن بیش از ۱۰۰ شهید و زخمی در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه چادرهای آوارگان در نوار غزه حکایت دارند.

 

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در نوار غزه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک جنایت وحشیانه دیگر را به کارنامه خونین خود در این باریکه اضافه کرد.

 

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که پنج موشک بیش از ۲۰ چادر آوارگان را در خان یونس به آتش کشید.

 

صهیونیست‌ها بازهم در غزه حمام خون به راه انداختند

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که حجم و اندازه حفره‌های برجای مانده بر اثر موشک باران چادرهای آوارگان بی سابقه است.

 

مدیر سازمان امداد و نجات نوار غزه نیز اعلام کرد که تاکنون بیش از ۴۰ شهید و ۶۰ زخمی بر اثر این حملات برجای مانده‌اند و آمار مذکور نهایی نیست.

 

شهادت تمام اعضای خانواده‌های فلسطینی / صهیونیست‌ها از بمب‌های ۲۰۰۰ پوندی استفاده کردند

این در حالی است که نهاد دفاع شهری در نوار غزه اعلام کرد اشغالگران صهیونیست از موشک‌های سنگین در حمله به چادرهای آوارگان فلسطینی در خان یونس استفاده کردند.

 

سخنگوی این نهاد تاکید کرد که خانواده‌های فلسطینی در این حملات به صورت کامل از بین رفته‌اند و پیکرهای آنها در میان شن‌ها دفن شده است.

 

وی در ادامه افزود که پیکرهای تعداد زیادی از شهدا و زخمی‌ها بیرون کشیده شده و شمار زیادی از مجروحان قطع عضو شده‌اند.

 

این مسئول فلسطینی اضافه کرد که نیروهای امدادی همچنان به عملیات جست و جوی خود در میان چادرهای سوخته آوارگان فلسطینی ادامه می‌دهند.

 

نهاد دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که هر کدام از بمب‌های ریخته شده بر سر آوارگان فلسطینی در خان یونس ۲ هزار پوند وزن داشتند.

 

چادرهای آوارگان غزه در مناطق به اصطلاح «امن» به آتش کشیده شد

در همین راستا رسانه‌های عربی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی آوارگان فلسطینی را در مناطقی در خان یونس هدف قرار دادند که پیشتر ادعا کرده بودند این مناطق امن هستند.

 

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از نیمه شب گذشته یک حلقه آتش در اطراف چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی واقع در جنوب نوار غزه ایجاد کردند.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که پیکرهای برخی از شهدا در مسافت دور از محل حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پیدا شده و شدت انفجار باعث شده این پیکرها به اطراف پرتاب شوند.

 

نظامیان صهیونیست همچنین خودروهای امدادی را هدف قرار دادند که این مسأله روند امداد و نجات را در جنوب نوار غزه با مشکل رو به رو کرد.

 

اکثر خودروهای امدادی که هدف این حملات قرار نگرفته‌اند نیز به دلیل نبود سوخت از کار افتاده‌اند.

 

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که این جنایت، می‌تواند یکی از فجیع‌ترین جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باشد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده